ساعات تماس تلفنی با ما از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر از شنبه تا چهار شنبه روزهای کاری می باشد.
برای تماس با ما خارج از زمان ذکر شده در بالا می توانید از ایمیل شرکت استفاده کنید.
ساعات تماس تلفنی با ما از ساعت 9 صبح تا 14 بعد از ظهر از شنبه تا چهار شنبه روزهای کاری می باشد.
برای تماس با ما خارج از زمان ذکر شده در بالا می توانید از ایمیل شرکت استفاده کنید.
شرکت ماهان الکترونیک پرنیا برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان اقدام به طراحی سامانه ای برای ارتباط با مشتریان کرده است. در این سامانه مشتریان با ثبت تیکت درخواست خود را مطرح کرده و کارشناسان ما از در کوتاه ترین زمان به آن ها پاسخ خواهند داد. ارتباط با شرکت ماهان الکترونیک پرنیا از این طریق بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته 24*7 پشتیبانی می گردد. همچنین جهت ارسال دستگاه به واحد تعمیرگاه شرکت می بایست از طریق سیستم تیکت کد تعمیر دریافت و سپس کد را بر روی دستگاه و همچنین بسته بندی پستی خود نوشته و آنرا ارسال نمائید ؛ در غیر اینصورت امکان ارائه خدمات پس از فروش وجود نخواهد داشت.
برای عضویت در سیستم ارتباط با مشتریان CRM لطفا روی این لینک کلیک کنید. ارسال تیکت های پشتیبانی هم از طریق همین پنل صورت می گیرد. همچنین از طریق پنل فوق می توانید کلیه پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. این ارتباط بصورت 24*7 پشتیبانی می شود.
اگر قصد همکاری با شرکت دانش بنیان ماهان الکترونیک پرنیا را در حوزه های مختلف و مرتبط دارید می توانید رزومه خود را از طریق لینک زیر و بصورت سیستمی برای ما ارسال کنید. کلیه حوزه ها اعم از درخواست استخدام و یا کارآموزی و کارورزی پیش از استخدام بررسی می شوند.
کدپستی: 8341658474
تلفن دفتر مرکزی (اصفهان – منطقه صنعتی دولت آباد):
خط (1): 4058 3235 – 31 – 98+
خط (2): 3246 9133 – 31 – 98+
ایمیل شرکت:
سامانه CRM پشتیبانی و راهنمائی مشتریان my.giot.ir