برای ارتباط با شرکت ماهان الکترونیک پرنیا از راه های زیر استفاده کنید

ساعات کاری

ساعات تماس با ما از ساعت ۸ صبح تا ۱۶:۳۰ بعد از ظهر از شنبه تا چهار شنبه روزهای کاری می باشد.

برای تماس با ما خارج از زمان ذکر شده در بالا از ایمیل شرکت استفاده کنید.

خدمات پس از فروش (گارانتی – تعمیرات)

شرکت ماهان الکترونیک پرنیا برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان اقدام به طراحی سامانه ای برای ارتباط با مشتریان کرده است. در این سامانه مشتریان با ثبت تیکت درخواست خود را مطرح کرده و کارشناسان ما از در کوتاه ترین زمان به آن ها پاسخ خواهند داد. ارتباط با شرکت ماهان الکترونیک پرنیا از این طریق بصورت شبانه روزی در 7 روز هفته 24*7 پشتیبانی می گردد. همچنین جهت ارسال دستگاه به واحد تعمیرگاه شرکت می بایست از طریق سیستم تیکت کد تعمیر دریافت و سپس کد را بر روی دستگاه خود چسبانده و آنرا ارسال نمائید.

برای عضویت در سیستم ارتباط با مشتریان CRM لطفا روی این لینک کلیک کنید. ارسال تیکت های پشتیبانی هم از طریق همین پنل صورت می گیرد. همچنین از طریق پنل فوق می توانید کلیه پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. این ارتباط بصورت 24*7 پشتیبانی می شود.

راهنمای عضویت در MYGIOT

درخواست همکاری

اگر قصد همکاری با شرکت دانش بنیان ماهان الکترونیک پرنیا را در حوزه های مختلف و مرتبط دارید می توانید رزومه خود را از طریق لینک زیر و بصورت سیستمی برای ما ارسال کنید. کلیه حوزه ها اعم از درخواست استخدام و یا کارآموزی و کارورزی پیش از استخدام بررسی می شوند.

ارسال رزومه

با عضویت در شبکه های اجتماعی ما از آخرین اخبار شرکت و فیلم های آموزشی ما بهره مند شوید.

ماهان الکترونیک پرنیا اینترنت اشیا

    شرکت ماهان الکترونیک پرنیا

    تولید محصولات هوشمند در زمینه اینترنت اشیا

    آدرس

    اصفهان – منطقه صنعتی دولت آباد – خیابان شاهین – فرعی اول سمت راست – پلاک 65 – شرکت ماهان الکترونیک پرنیا

    تلفن

    3246 9133 - 031

    واتساپ و تلگرام

    4343 201 0901

    فکس

    3246 9133 - 031

    ایمیل

    mahanelect@gmail.com

    سبد خرید